Qëllimi kryesor i këtij projekti është forcimi i mëtejshëm i kapaciteteve organizative dhe institucionale të Drejtorisë për Mbrojtjen e të Dhënave Personale për mbrojtje më të mirë dhe më efikase të së drejtës së privatësisë në rrjetet sociale, duke përmirësuar shërbimet e rrjeteve sociale në lidhje me mbrojtjen. të së drejtës për privatësi, ndërgjegjësimin e qytetarëve për të drejtën e privatësisë gjatë përdorimit të internetit, si dhe forcimin e njohurive të tyre në lidhje me zhvillimin modern teknologjik dhe çështjet e reja që lidhen me privatësinë si kompjuteri në cloud.

Përmes këtij projekti, Drejtoria për Mbrojtjen e të Dhënave Personale do të ofrojë mbështetje nga Autoriteti Norvegjez për Mbrojtjen e të Dhënave Personale duke krijuar mekanizma më të mirë për mbrojtjen e të dhënave personale në rrjetet sociale, duke rritur ndërgjegjësimin për privatësinë dhe zhvillimin teknologjik, si dhe forcimi i kapaciteteve të Drejtorisë.për mbrojtjen e të dhënave personale duke ofruar një mënyrë më efikase të mbrojtjes së të dhënave personale në internet dhe rrjetet sociale.

Projekti do të zbatohet përmes dy komponentëve:

  • Komponenti i parë i referohet mbrojtjes së të dhënave personale përmes rrjeteve sociale. Për këtë qëllim, në Drejtorinë për Mbrojtjen e të Dhënave Personale do të krijohet një ekip, i cili do t’u përgjigjet kërkesave të qytetarëve të cilëve në rrjetet sociale janë keqpërdorur të dhënat personale ose cenimi i privatësisë. Krahas kësaj do të hapen edhe tri qendra informative për mbrojtjen e të dhënave personale.
  • Komponenti i dytë është i dedikuar për punonjësit e Drejtorisë për Mbrojtjen e të Dhënave Personale, kontrollorët dhe përpunuesit me qëllim që ata të marrin njohuri rreth Cloud computing dhe mbrojtjes së të dhënave personale. Në kuadër të komponentit të dytë do të organizohet një konferencë rajonale, e cila do t’i kushtohet zhvillimit të ri teknologjik dhe mbrojtjes së të dhënave personale.

Në vitet e kaluara (më shumë se një dekadë) ne kemi qenë dëshmitarë të një revolucioni në komunikim. Gjithnjë e më shumë, komunikimi profesional dhe privat bëhet online dhe i dyanshëm. Ekziston një tendencë në rritje e një numri në rritje të shërbimeve të disponueshme në internet, të shoqëruara nga një sasi e madhe e përmbajtjes multimediale. Në të gjithë këtë, shtetet nuk mbeten prapa, duke ofruar shërbime online për qytetarët e tyre të të gjitha llojeve, duke kontribuar në zhvillimin e mëtejshëm të shoqërisë dixhitale (informative), duke e parë këtë lloj ofrimi të shërbimeve si një mjet për kursime të mëtejshme, d.m.th. kostot e ofrimit të shërbimeve për qytetarët, si dhe një mjet për zhvillimin e shërbimeve të reja dhe të padisponueshme më parë, shpesh vetëm përmes internetit, sepse në këtë mënyrë ato do të jenë të disponueshme pavarësisht kufizimeve fizike, përfshirë kufizimet territoriale. Në një mjedis të tillë ka interes për shtjellimin e fenomeneve të rrjeteve sociale dhe konceptit të cloud computing në lidhje me mbrojtjen e të dhënave personale që qarkullojnë në mënyrë të pashmangshme në internet në forma dhe kontekste të ndryshme. Mbrojtja e të dhënave personale është objekt i një debati intensiv global, i shkaktuar nga zhvillimi i jashtëzakonshëm i teknologjisë së informacionit (TI), kapaciteti gjithnjë në rritje i produkteve për ruajtjen dhe përpunimin e të dhënave dhe ndërlidhja e tyre. Në këtë drejtim dhe në kuadër të projektit është bërë një Analizë e gjendjes së kapaciteteve organizative dhe institucionale për mbrojtjen e të dhënave personale .

Në kuadër të projektit u realizua një anketë për ndërgjegjësimin e kompanive Cloud Computing në Maqedoni. Të kryera në 249 kompani me profile të ndryshme, rezultatet e të njëjtave tregojnë se termi “cloud computing” është ende i pamjaftueshëm i njohur, domethënë ekziston vetëm një shkallë e pjesshme ndërgjegjësimi midis kompanive.

Rëndësia e të dhënave personale dhe mbrojtja e tyre si qëllimi kryesor i këtij hulumtimi, i përbërë nga dy pjesë: cilësore dhe sasiore, vërtetohet nga fakti se kompanitë e perceptojnë sigurinë dhe kontrollin e të dhënave si avantazhin më të vogël.

Pjesa cilësore e hulumtimit, e realizuar përmes bisedave me profesionistë në sferën e TI-së, konfirmon rezultatet e pjesës sasiore, pra faktin se ky target grup, ndryshe nga të tjerët, është shumë më i informuar për problemin, pra sidomos ata që ofrojnë shërbimet e këtij lloji kanë shanse më të mëdha për të udhëhequr rregulloren sesa thjesht ta ndjekin atë. Monitorimi i përditshëm i problemit, i kombinuar me problemet e reja të përditshme që duhet të zgjidhen dhe nevoja për të qëndruar brenda kufijve të asaj që lejohet me ligj, i bën ato më të rëndësishmet për formimin e rregullores së kompjuterit në re, që do të bënte mirë për të shkojnë përtej nivelit të politikave. , drejt kontrollit të plotë jo vetëm të ruajtjes, por edhe të aksesit në të dhënat personale.