Përzgjedhja e kandidatëve për punësim
Kur reklamojnë vendet e lira të punës, punëdhënësit marrin një sasi të madhe të të dhënave personale, zakonisht të përfshira në CV-të e aplikantëve – emri, mbiemri, gjinia, data e lindjes, telefoni, adresa e postës elektronike, statusi martesor, adresa e shtëpisë, përvoja e mëparshme e punësimit, arsimimi, interesat personale, fotot etj.
Shtrohet pyetja – çfarë bëhet me të dhënat e aplikantëve që nuk janë përzgjedhur në shpallje? Sipas Ligjit për Mbrojtjen e të Dhënave Personale, pas zbatimit të procedurës për përzgjedhjen e kandidatëve për punësim, atyre duhet menjëherë t’u kthehen biografitë me të dhënat personale të kandidatëve të refuzuar. Këto të dhëna personale nuk mund të mbahen pa pëlqimin e shprehur me shkrim të aplikantëve.
Kjo do të thotë se nëse të dhënat personale të kandidatëve të refuzuar janë dërguar me e-mail dhe punëdhënësi nuk ka pëlqimin e kandidatit të refuzuar për ta mbajtur CV-në e tij me të dhëna personale, në atë rast punëdhënësi është i detyruar ta shkatërrojë atë menjëherë – fshije. atë përgjithmonë ose nëse ato dërgoheshin me postë në formë letre për t’i shkatërruar menjëherë ato në një makinë grirëse.
Përzgjedhja e kandidatëve për punësim duhet të bëhet në një mënyrë që garanton privatësinë e kandidatëve për punësim. Aplikimet dhe rezymetë për punë duhet të mbahen në një vend që nuk do të jetë i aksesueshëm për të gjithë punonjësit dhe vetëm ata punonjës që janë përgjegjës për përzgjedhjen e kandidatëve do të kenë akses në to. Punëtorët e autorizuar, si dhe të gjithë punonjësit e tjerë që punojnë me të dhënat personale, duhet të informohen nga punëdhënësit për detyrimet e tyre ligjore kur kanë të bëjnë me të dhënat personale, sipas akteve të brendshme për mbrojtjen e të dhënave personale që duhet të ketë çdo kontrollues. Rekomandimi i Agjencisë është që punonjësit që punojnë me të dhënat personale të nënshkruajnë një deklaratë për konfidencialitetin dhe fshehtësinë e të dhënave personale ose që një dispozitë e tillë të futet në kontratat e punës.